Freeeedag

Tjaaalo !
Fölåt för sämt uppdatering, men jag varnade faktiskt er att det skulle bli dåligt med bloggande ;)
För saken är den att jag har pluggat en maaaaassa dom här dagarna, + att jag är sjuk, så finns inte så mycket att blogga om. Jag har dock ingen feber, men ni skulle bara veta hur grymt förskyld jag har varit ..! Men börjar bli bättre nuså, det gillas (yyy) haha, kbry?
äsch, skitsamma ! Bättre än ingen text alls liksom ..? ;)
Men tror ja iaf ska ta och äta lite lunch snart, så min kurrmage blir glad. Uuuusch, det är verkligen skit jobbigt när man är i skolan och magen kurrar, man bah: Håååååålll tyst nu .. !
.
Okej.. det här inlägget blev lite ''som det blev'', men så må det va.
Har tyvärr ingen rolig bild att ge er. Ni vet, inte så mycket att fota när man är 'sjuk'.. så ni får min dagens sjuk outfit. Men vi hörs senare, tjingeling 
Ni får även en bild på mig och Dessan, som också lyckats bli sjuk

Kommentarer
Postat av: dessss

JAG ÄR INTE SJUK JAG ÄR DÖD! finaste hjälm pris går till.......... trumvirvel........ DESIRÈE <3

2012-03-09 @ 16:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0