Ännu en till måndag i livet..

Hallå Hallå !
Dagen gick faktisk väldigt fort, även fast vi bara har skit lektioner på måndagar. Matte, Engelska + No. Men skönt att dagen gick fort iaf ! :)
Nu blir det plugg. plugg. ooooch plugg. HATA TILL 100% ! Men har ju prov på fredag, så det gäller att vara förberedd tills dess. Okej, nu ska jag sluta skriva för jag måste ''studera'' nu. Skriver när jag pluggat klart. om inte, är jag nog i himlen ist, o jag tror faktiskt inte dom har internät där ..
Eftersom jag har bild brist just nu, så får ni 2 bilder på vår mega coola bil som vi håller på och bygger i No:n !

Kommentarer
Postat av: Amanda

Coolaste bilen, ever!! :)

2012-03-05 @ 22:32:30
URL: http://amandaelizabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0