Rubrik:

Hallåhallå ! :)
Skolan idag var helt okej.. hade ju iof bara piss lektioner, men dagen blev ju lite bättre när jag och Dessan knalla oss iväg till vivo ''hemköp'' (vem säger hemköp liksom?!) o köpte godis. Haha tjocka vare här ?! naaaeeee. Slutade dagen vid halv 2, sköööööönt, o då drog jag till frisören. Klippte mest bara det som var slitet, så ingen större skillnad faktiskt! Blev klar nån gång vid 3, tror jag? , o då gick jag vidare mot centrum. Kollade lite på Go West, måste ju passa på nu när det är halva priset, eller hur? ;) Inte så vidare mycket har hänt sedan dess, kollat fb, tv, osv.. Men tror jag ska ta en kopp te och kolla tv nu, så vi hörs senare! Puss puss
Eftersom jag har en stor bildbrist just nu.. bjuder jag bild på Mega Marre och Dunder Dessan !

Kommentarer
Postat av: MadickenMarsh'

sv; hahah nej vad gulligt! :D<3

2012-01-23 @ 22:03:38
URL: http://madickenmarsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0