Tillbaka !

Bloggpausen är slut nu ! Förhoppningsvis i alla fall ! ;) Men kommer nog inte ha det nu på ganska länge.
Under denna vecka / förra veckan hände inte så värst mycket. Började ju skolan vilket kändes piss att gå upp så tidigt .. Men man vänjer sig, som tur är. Var iaf kul att träffa alla kompisar efter 3 veckors jullov ! :)

Duschade nyss, och sitter nu och kollar Simpsons medans jag dricker te och äter morot. Mysigt ! Hade också tänkt gå och lägga mig tidigt för känner mig väldigt trött just nu, och sov inte heller lika många timmar inatt som jag brukar sova. Så satsar på att lägga mig vid 10? Låter bra va? :)
Imorgon ska jag försöka ha en ''ta hand om mig själv'' dag. Behövs verkligen nu! Hade tänkt ta ett bad/varm dusch och sätta i hårinpackning i håret + ha ansiktsmask. Behöver även raka benen och städa rummet. Så passar på imorgon när jag ändå inte kommer göra något speciellt. Sköööönt !
Nu blev inlägget tyvärr väligt långt, men så må det va.
Ha det bra ! Puss&Kram 



Bjuder bild från nyår !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0