Lööööördag !

Godmorgon solstrålar ! Vaknade för kanske en halv timme sen, rätt tidigt? Ja, men har lite grejer jag måste hinna fixa. För det första måste jag dela ut tidningar, vet inte riktigt om min pappi hjälper mig eller om jag måste göra dt själv.. men det fixar sig. O sen måste jag hem o fixa mig eftersooooooom min mamma fyller år! Eller, hon fyllde faktiskt år i måndags, men vi ska ha en 40-årsfest för henne idag! Tror det kommer bli hur nice som helst, så bilder o allt kommer nog upp imorgon eller ikväll ! ;)
.
Nu måste jag iaf fixa mig, så vi hörs senare! Puss&kram på er ♥
Bjuder en söt bild på mig och mami, o jag hoppas ni förstår att hon inte är seriös .. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0