Wooopsi..

Förlåt för dålig uppdatering under dagen, men jag har faktiskt inte haft tid. Började med att jag gick upp vid 9 o delade ut tidningar. Sen vid 1 hade vi konfa möte! vi gjorde inte så mycket, men det var roligt ändå! :)
Det slutade 3, o då drog jag och mamma till Ikea ! Vi köpte lite saker till mitt rum, så nu är det snart klart! :D
Men det är verkligen typisk..vi hade precis betalat alla varor o var påväg till bilen. Men såklart ska vi tappa en slags "kruka" som jag skulle ha, så den gick sönder. Men det gick att lämna tillbaka den. Men när vi skulle hämta en ny så är den såååklart slut. Gaaaah !
Men vi ska köpa en ny på torsdag, så det fixar sig ! :)

Nu kollar jag iaf på film, men ska alldeles strax sova. Så jag skriver mer imorgon. Pusshej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0