Veeeet ni vad ....

.. ?!?!?
Och jag antar att ni blev nyfikna nu? :) så därför ska jag berätta för er !
IMORGON DRAR VI TILL KUNGSBERGET !
Fy satan vad roligt ! :D
Alla i hela skolan ska det.  Man fick välja om man ville bowla eller åka skidor. såklart jag väljer åka skidor?!
Meeeen ...bussen går 06.50. Fatta vad tidigt ?!
Jag kommer dö. dö av trötthet.
Men man kan ju faktiskt sova på bussen. det tar ju typ 1,5 h att åka dit. och ni kanske kan gissa vad jag hade tänkt ta med mig.. ?
Det bööööörjar på P, och slutar på OPCORN ! hehehhehe, tjockis. Men gott ju !
Så jag ska gå och sova ganska tidigt idag, så att man orkar upp. Så vi hörs imorgon, för det lär ju bli rätt mycket uppdateringar under dagen ! Sov sött 

Kungsberget i 6:an med Elle och Bella

Kungsberget i 7:an med Erika och Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0