Tisdag

Heeeeeej kära läsare !
Allt bra med er? Själv är det finemang faktiskt ! :D
Dagen då,
slutade vid 2, o då tog jag och Dessan bussen till centrum. Vi gick till biblioteket tillsammans med Elsa. Vi skulle låna en bok, som man behövde läsa på engelskan. Jag hittade en bra, eller ah, en som verkade bra iaf. Sen var vi i centrum ett tag, av olika anledningar, som jag inte orkar gå in på. Men efter det hade jag utveklingsamtal. haha, det gick väl helt okej. men skönt att ha det gjort nu ! :)
.
nu har jag precis fikat med familjen! Jag fick en parfym av mami o papi som luktar jätte gott ! och sen fick jag även gelehjärtan av farmor och farfar ! så verkligen ett jääääääääätte tack till er!
Meeen jag bloggar mer senare, så puss på er !

Wild Pearl - Naomi Campbell 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0