sorrysorry ..

jag vet. Sämst uppdatering idag.. men har inte riktigt haft nån lust. Men det ska det bli ändring på !
Dagen var iaf chill. Vi slutade efter lunch, halv 12 ungefär, hur skönt !?!? :D och då drog jag, Erika och Amanda och fixade våran engelska film grej. Orkar inte förklara så mycket mer, men det var riktigt roligt att spela in den ! Kanske kommer upp på bloggen när den är klar? Det beror nog på vad Erika och Amanda tycker om det.. ;)
Sen när jag kom hem gjorde jag inte speciellt mycket. Tog ett bad, kollade film, åt, och ja.. Lite sånt bara. Ikväll blir det nog bara kolla film antar jag? Och sååååååklart äta popcorn! :D
Hur har eran fredag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0