Kvällen.

Tjenare ! Allt bra med er? :)
Själv är det bara bra !
Jag kom hem för inte så länge sen, kanske 30 minuter sen eller nått? Men kvällen var iaf chill ! Först drog jag ner till centrum o träffade Erika o Robin. Sen träffade vi Micke + lite annat folk. Vi köpte godis, o sen var vi där en liten stund bara. Sen drog vi vidare hem till Micke o kolla film. Kan inte direkt påstå att det blev så mycket tittande, snackade mest ist. Men sen typ vid kvart i 11 började vi börja gå mot stationen. Såklart missade dom
Bussen haha, så mamma skjutsade hem dom. O nu är jag hemma ! :)

Ska alldeles strax hoppa in i duschen, fast vet inte om jag orkar.. men sen ska jag iaf ta popcorn, för er som ville veta det.. ;)
Men ni får ha det så bra. Godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0