5 hiss/5 diss

1. När folk verkligen bryr sig. Om man har ett problem eller något, att personen man berättar det för verkligen lyssnar på en och försöker hjälpa till.
2. Poooopcorn ! Finns det något bättre än en fredagskväll med popcorn? Det gör verkligen min dag.
3. Göra något man inte trode var möjligt. Det kan vara vad som helt, t.ex en mattekluring. Man blir så himla glad när man plötsigt löser den, för från början kanske man inte försod ett skit.
4. Lov. Jag verkligen ääääälskar det,haha fast vem gör inte det? ;) Men man hinner ju liksom träffa massa roliga människor 24/7 + att man oftast inte heller behöver plugga på ett lov !
5. När en person visar sin kärlek. Behöver ju inte vara kärlek mellan tjej och kille. Utan t.ex med en kompis. Man blir så himla glad när personen gör något extra för en, som att skicka ett gulligt sms eller något liknade.
1. Att bli sjuk när man inte vill. Ibland kan jag tycka att det är rätt så skönt att vara sjuk, om man inte är det för länge. Men att vara sjuk när man verkligen inte vill är piss.
2. skräckfilmer! Något som jag verkligen inte gillar är skräckfilmer. Jag blir så sjukt rädd efteråt och går och tänker på vad som hände i filmen flera dagar efter. Så ett stort NEJ TACK till skräckfilmer.
3. När någon fotograferar. Jag har egentligen inget emot att någon tar en bild. Men ibland när någon har tagit en bild kan man bli så galet ful på bilden, och så tar personen inte ens bort bilden ?!
4. Oväntat prov. När läraren helt plötsligt ger en ett oväntat prov. För jag måste verkligen plugga till prov, annas failar jag totalt !
5. Ångrar sig i sista sekunden. Om man typ har bestämt att man ska träffa någon och så säger personen några minuter innan att den inte orkar, eller att det känns onödigt av någon anledning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0