10 sanningar om mig.

  • Jag hatar spindlar. verkligen hatar.
  • Jag gillar inte att sola. Tycker det är skönt i ungefär en kvart, sen blir det alldeles föööör mycket.
  • Jag är kort. 156 cm.
  • Jag gillar inte när folk snackar bakom ryggen på en. säg det face to face ist.
  • Jag hatar att plugga. Men när jag väl gör det, känner jag mig stolt efteråt.
  • Jag älskar att inreda! tycker verkligen det är hur kul som helst !
  • Jag hatar när folk inte tror på en. När dom tror man ljuger osv.
  • När man mår piss, eller bara vill koppla av. Kollar jag på Segemyhr. Bästa som finns verkligen.
  • Jag tror jag är mörkrädd. Har nog aldrig tänkt på det förut, men det känns som det.
  • Popcorn är det godaste som finns ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0