Tjabatjenahallå !

Tycker att bloggpausen har varat länge nog nu, so i'm back ! :D Nu har jag fått massor med insperation o grejor, så det gillar vi ju såklart.
Under dessa veckor har jag, för er som inte visste, varit på prao ! Jag var första veckan på västerängen, i åk 1, och andra veckan på skeppsgården förskola ! Måste bara säga att dom där småingarna är så grymt söta ! 
Sen har ju jag, som dem flesta andra här i Bålsta, påsklov ! o vem säger inte Ja till det liksom ?! :D Nu har det ju iof bara gått två dagar av lovet, men jag har i allafall åkt Birka Paradise med min syster, mormor och Janne :thumbup: ! 
okejokejokej, inlägget blev långt + tråkigt.. så för er som inte orkar läsa får se på bilderna istället, i'm so smart!
Ett par gulliga grabbar från västerängen !
Tyvärr blev det inga bilder från skeppsgården, men ni får från Birka i stället ! :)

Och ja. Jag kollar med ögonen i kors. Ser bara lite muppat ut på bilden..



Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

sv: Tack desamma!

Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera! :D

2012-04-03 @ 20:29:33
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: Sanna :D

följ min med bloglovin så följer jag dig också :D säg till när du följer mig och vilket nummer du blev<3

2012-04-03 @ 22:22:08
URL: http://ssannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0