21 December

Hej sötnosar ! 
Julia gick hem runt halv 3 och sen dess har jag inte gjort något speciellt.. Eller jo, jag har slagit in julklappar! :D
Om gårdagen, Julia kom typ vid 7. Vi spelade mario (hah.. som vanligt) och prövade lite olika låtar att sjunga. Avslutade kvällen med att kolla på film. Dear John. Aldrig sett den, men den var bra! Lite sorglig ibland. 
Om dagen, gick upp vid halv 12, åt frukost o fixa oss. Heh, sen drog vi ut och filmade lite. Vi ska nämligen göra en musikvideo!  Tyvärr blev den inte klar, men om den blir bra o sånt kommer den upp på bloggen! ♥ 

Ikväll ska jag inte göra så mycket. Min pappa laddar ner en film till mig som jag ska kolla på! Bäst. Så blir nog bara en lugn o skön onsdagskväll, rätt skönt ! Och vem vet, kanske tar popcorn. Och då blir ju kvällen garanterat mycket roligare ! ♥

Bjuder på gammal bild, från typ förra året?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0