Färgat o klart.

Färgat håret nu. Rött. Blev faktiskt nöjd, men det blev inte exakt som jag trode det skulle bli. Det är typ fortfarande bara rött i hårbotten, som förut. Men det öviga är lite rött också. 
Kan tyvärr inte ladda över nån bild idag. Har typ en '' dålig foto dag'', eller vad man nu ska säga. Blir verkligen inte bra på kort, så kanske laddar över imorgon ist ! ;)

Ska alldeles strax åka till Julia o lämna hennes julklapp, o sen åker vi samtidigt hem till Erika o hämtar henne. Hon får sin julklapp hemma hos mig o sen ska vi ju såklart göra annat också.
Kanske bloggar nått mer ikväll, men vet inte. Men ni får ha det så bra sålänge, puss ! 

hah.. hittade en gamal bild på mig från typ 5:an/6:an.Jag vet, jag är ful. Så mobba inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0